Lördag

Japp nu är det lördag och jag sitter framför tv i vanlig ordning när Julia ligger o sover.
Har vart och hälsat på Charlotte o Theodor en sväng idag sen var vi ut till pappa efter det.
Sen åkte vi hem och donade lite, sen kom Andreas och knäppte Julkort på skruttan så söt hon är!!
knäppte lite jag med :) men det blir ju bättre bilder med Andreas kamera än min :P
Ska lägga upp nån bild från min så får ni se ett prov i alla fall och lilla söt ungen i tomtedräkt :) sååå söt!
Sen har vi vart hos Fia och ätit julgröt o skinkmacka :) mumma!

tråkit inlägg men jag skrev iaf nått hehe!

SNÄLLA KOMMENTERA SÅ JAG VET VILKA SOM LÄSER!!! :) annars är det ju inge kul att blogga

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0