Livet på en tråd

Livet är som en tråd den är skör, man tror man ska klara mycket. Visserligen så gör vi ju det för vi kämpar vidare när det händer nå men ibland så brister tråden men den kan lagas igen och då blir det en knut för den kommer ju alltid vara där.... Ibland så undrar jag hur många knutar man kan ha innan de brister helt, för vi har ju leva hela livet! just nu känns det som att jag har tusen knutar, men på nått vis lyckas jag fixa dom.....! just nu hoppas jag att jag kommer få börja må bra nån gång!! hatar att må dåligt, varför ska jag må dålig?! ja vet inte men jag mår skit, men livet är inte lätt och det finns många som mår dålig.... men när man mår dåligt själv så tycker man ju bara att det är bara JAG i hela världen som mår dåligt, men så är det ju inte....det finns dom som har det mycket värre än oss men det är inte lätt att tänka så.....!

Hoppas på nya tag och nu jäklar ska jag kämpa för att få må bra! Utsidan är alltid fin men insidan kanske inte är lika fin.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0