Jisses jag kom ihåg!

Tänk att jag kom ihåg lösenordet! :D ska väl försöka uppdatera lite här jag med IGEN!
Är ju inte världens bästa på att skriva och blogga men försöka kan jag ju göra.....!

Idag har dagen vart sååå seg, först lämnade jag Julia på dagis, sen hem gjorde iordning kaffe så kom Fia över en sväng :) sen tänkte jag att jag skulle slappa i soffan en stund bara och åka till Charlotte men där somnade mamma Jessica kl 11 och vaknade kl 13 :P men gud så skönt det var!! men sen va det att hämta Julia kl 14 och hem en vända sen åkte vi till erikshjälpen och leta efter ett skärp till Julias tomteklänning :) hon ska vara en liten tomtegumma på lucia :) gud så söt hon blev när vi provade den!! sen ringde jag till pappa för jag blev så sugen på tacos och frågade om han o Niklas ville äta det med oss och det ville dom :D överlycklig för då skulle pappa bjuda oss i stället! så vi var där ett tag o Julia busade en massa med morfar :) sen blev det hem och Julia somna i soffan kl 7 för hon var sååå trött lilla gumman! :)

ska nog sova jag med snart :) Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0