haft och göra

Ja idag har jag verkligen haft saker att göra :) Morgonen börja med att lillebror ringer och väcker mig! helt chockad över att han är VAKEN för mig! hehe då behövde han hjälp med bilen sin så jag åkte ut dit när jag hade lämnat Julia på dagis och Millan följde med hon oxå för Angi va på dagis :) Sen kom Millan på att hästarna behövde hö, så då åkte vi dit när vi aldrig fick igång Niklas bil som det var lite kallt åt :P men sen ringde han igen och bad oss komma dit igen, efter hästara så åkte vi dit IGEN och provade med startkablarna och då så starta den! En glad Niklas och en frussen Jessica..... Jag och Millan åkte till byn och fikade lite och kikade runt i lita affärer innan det var dags att hämta barnen :) sen hämtade jag Julia och sen kom Marie och hälsade på en sväng, kul att prata lite :) Sen så skjutsade vi hem en sjuk Annika, stackare!! krya på dig!
Och sen åkte vi hem igen, och då kom Charlotte och Theodor och hälsa på och lekte lite :) sen var våra barn trötta och hungriga så dom åkte hem och jag fixade maten :) kl 7 så slocknade min lilla go unge i soffan helt slut!! :)

Så nu sitter mamman helt nöjd i soffan och njuter av lugnet :) snacka om att ha vart sysselsatt idag! :)
Tack alla för en rolig och bra dag!

Det var min dag det :)

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0