Torsdag

Då va torsdagen av klarade med då.....
Dagen börja med att ja åkte med Julia till badhuset för dom skulle bada med dagis, men stressit blev de för vi försov oss lite ;) sen åkte ja hem igen o duscha och gjorde mig i ordning för att gå till café med mamma, så vi satt där i nån timme o bara prata om allt... Sen gick ja hem igen, och som vanligt e jag rastlös så jag åkte väl på ica o pantade lite burkar o flaskor handla cigg o toa papper. Sen hem igen, åt lite mat, satt och kolla på klockan hela tiden och undra hur den kunde gå såååå sakta! men ja hon blev 13.50 då åkte ja och hämta Julia på dagis, hem igen.... Jag och Julia satte oss och baka med degen hon fick av Lotta o Kent när hon fyllde år, sen blev de ligga o vila o mysa i soffan me skruttan :) sen blev de full fart på henne igen efter 15 min hehe....! sen åkte vi till Fia på jobbet så jag fick hennes nykel så ja kunde låna en tröja av henne tills imorn på begravningen.... Och sen hem IGEN! men sen kom pappsen förbi och lämnade lite pengar snälla pappa! :) Julia skulle även dega med han så dom hade jätte kul vid bordet hehe. Sen åkte han och vi satte oss framför tvn igen o myste :) sen blev Julia så trött så hon vill lägga sig i sängen o kolla på nalle phu och det tog inte lång tid innan hon somnade :) så nu sitter jag här men ska väl sätta mig framför tvn och koppla av och vänta tills nästa dag :)

puss O kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0