Tisdag

Idag va vi uppe halv 9 men de e ju bara för att Julia skulle på dagis de :) dit och lämna henne sen hem och då skicka Millan sms o ville att ja skulle ringa, och då fråga hon om vi skulle fika men då kom vi på de att vi hade ju inga pengar :/ men smarta som vi va så hehe gick jag ner i förådet och kika igenom massa gamla kläder så vi fick ihop 2 påsar och ja det innebär 1 påse var vilket blir en fika check var ;D gud va smarta vi kännde oss! vi fick vårat kaffe och sen våra sverigekakor hehe...! mmmm gott va de! sen hem och hämta papper tänkte va duktig o åka till försökringskassan å arbetsförmedlingen då idag men va fan i helvete då hade som stäng! inte öppet förens på torsdag! då blev min dag förstörd, har inte vart på bästa humöret idag :/ så dom som har försökt ringt har ja inte svarat, förlåt för de! men ja min dag va inte bra..... aja jag åkte till Fia och drack kaffe och avreagera mig lite Kikki va oxå där så ja hon gav mig en KONDOM och sa här har du nå posetivt haha! hon e ju knäpp hon med haha! men men ett skratt kunde ja komma med iaf! sen blev de tvättstugan för ja hade tydligen tvätt tid idag så tvätta har ja gjort i all ilska med.....Sen hämta ja Julia på dagis hem och hon hjälpte mig att duka fram när vi skulle äta :) min lilla hjälpreda :) sen har vi busat som bara den hon har vart så glad idag trots att hon inte sov nå middag :) men mitt i buset så sluta de me att Mamman fick ett Julia finger rakt i ögat o fy tusan va ont de gjorde!!! :/ Men de gick ju bra Julia satt o fråga om de gick bra och va alldeles gullig :) Sen kl 7 så blev de sängen för henne och hon somnade med men de va bara för att hon inte sov nå middag :) så nu har ja haft en lugn kväll för mig själv! sååå skönt de kan va ibland! :)

Nu vet ja inte va ja ska skriva nå mera :P

Kommentera när ni har läst så ja vet att ni läser!!! :D

puss O kram


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Japp, här läser man din blogg. Hoppas denna dag varit bätre :-)

2008-11-19 @ 13:58:51
URL: http://neaaneaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag läser :D

2008-11-20 @ 00:25:35
URL: http://www.metrobloggen.se/caarooliine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0