Måndag

Idag vakna jag halv 11 av att Julia kommer å väcker mig, då hade hon vart uppe ett tag men hon gick till fredrik i stället som ligger i soffan o sover hehe....så när ja kom upp så satt dom och kolla på barn tv :) annars har vi bara vart på bandy o käka, sen va vi till bollnäs nu i kväll och åt på max hehe ;) men fredrik bjöd oss, snäll han e! :) sen när vi kom till byn så vänta hans bror på han så nu har han lämnat oss....hoppas han kommer å hälsar på snart! :) sen åkte jag o Julia till Andreas som sen kom hem till oss, och Julia o han höll på att busa så sen gjorde Julia en vurpa rakt ner i golvet med kinden :( lilla gumman grina så mycket hon blev röd och uppsvälld men de försvinner väl tills imorn.... Sen blev de duschen å sängen för henne så nu sover hon gott lillgumman :) Dagis imorn för henne o ja ska ringa en massa!

de va min dag idag!

puss O kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0