Lördag-Söndag

Ja eftersom ja inte skrev nå igår så ska ja försöka komma ihåg allt nu då :)

Lördag: Jag o Julia vakna runt 11 :D fick sova länge! *skönt* sen va vi här hemma bara och tog det lungt kolla på barn tv och bara slappa....sen vid 14 tiden så åkte ja till Andreas o lämnade Julia. Sen bar det hemmåt o städade i 2 timmar! nu e de fint här hemma! :D precis när ja höll på med det sista så kommer Sara o Niklas på besök överaskad blev ja! :D så kul att få träfa henne igen! och efter en stund så kom Andreas B förbi oxå och då kom vi alla på att vi ska festa!! :D jippie! så de börja med att vi satt här hemma och drack och spelade så det kan låta hemma hos oss:) det va mycket kul!
Sen vid 23 tiden så gick vi på bonden och blev kvar där tills kl 2 träffade på mycket roligt folk där Döhlfors var oxå där! kul att träffa han med!  :) kvällen sluta väl inte riktigt som ja hade tänkt mig för de kommer en tjej skriver ja jag vill inte nämna några namn och säger att en kompis till mig en mycket bra kompis med! hade fått anfall utanför bonden och att dom hade ringt ambulans, jag springer ner fortsom attans! börja tok grina som vanligt när de gäller nån av mina kompisar :S efter ett tag så sa dom att jag fick följa med in på sjukan om ja ville det och själv klart! ja kan inte skicka in kompisen på sjukan helt själv så sagt o gjort vi åkte in på sjukan.....sen kom vi hem vid kl 6 imorsen lagomt trötta! sov till 11 upp dricka vatten bakis va ja med :P plocka undan lite och dona sen vid 14 tiden kom Andreas ner me Julia :)  sen idag har jag Julia o Döhlfors kollat på film och vi somnade alla 3 i soffan såå skönt! :) sen har de bara vart en seg dag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0