Fredag

Ja nu har ja inte skrivit här på nån dag men ja skriver nu då.

Har väl inte hänt så mycket, har skrivit in mig på ams igen bara hoppat av skolan.....

Sitter hemma å tänker, varför känner jag mig som ett andra handsval av vissa av mina vänner, kanske bara ja som känner å tycker så men de verkar fan som att de e så..... Mig kan man vara med när ja har barnvakt annars går det tydligen inte! :( jag kan faktist hitta på saker även om ja har Julia för hon kan oxå följa med, eller varför inte bara komma å hälsa på mig och sitta å va trevlig? varför inte fråga om ja vill hitta på nå fast ja har henne...! varför blir man ett andra hands val för? blir så less..... så tråkit att de ska bli så, och tyvär så drabbas andra av mina vänner bara för att ja känner mig så, jag vet att ja e jätte dålig på att höra av mig å så! och jag förstår om vissa känner att ja struntar i dom men ni ska veta att de gör ja inte! är bara så less :( vill kunna umgås me mina vänner fast ja har Julia ja kan det!!! men ja hon kanske e ett hinder om ja inte kan dricka eller?! fan festa e inte hela livet! man kan faktist göra annat med! bläää!! pengar får man aldrig över så jag kan inte hälsa på mina kompisar som bor långt härifrån heller:( mycket tråkit! men ja ursäkta men kompisarna här i byn duger man tydligen bara för när man kan festa så känns de nu inte vet ja om ja inbillar mig men de känns så faktist!

nä nu ska ja inte klaga mera....

bye bye skit by!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoho, lite uppdateringar nu tack ;)

2008-11-26 @ 12:52:14
URL: http://plettis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0